Followers

Friday, April 17, 2009

first thing first

ditagged oleh dila.
tajuk lagu yang ingin saya dendangkan adalah...my first

(background music - my heart) <- tiada kena mengena. sesaja.


:: handphone ::
model nokia 3210. diberikan oleh mak ketika nak masuk diploma. gila bapak besar baling anjing pun boleh mati. haha.


:: walkman ::
maaf. tiada walkman mahupun discman. saya tidak mampu beli benda yang kecil-kecil tu. saya mendengar radio ala-ala sabariah mendengar kassim selamat di radio. haha.


:: basikal ::
kaler merah kot kalau tak salah. model nya dah konfirm-konfirm tak hingat. mana kisah pun dulu. masa tadika ke sekolah rendah dulu.


:: spectacles ::
mata saya masih sihat. yahuu!


:: crush ::
masa sekolah menengah. saya pergi tuisyen kimia semata-mata nak tengok dia.
patutlah kimia hancus. orang gi belajar mengenai formula kimia semua, aku belajar mengenai formula nak mendekati dia. anda gatal! haha.


:: naik flight ::
yang pertama maybe masa kecil kot. sama ada pergi London or Los Angeles, tak ingat pula. oh ye, bukan sebab saya kaya-raya boleh pergi melancong ke sana ke sini ok. cuma ayah saya once worked with MAS. jadi tiket free lah. haha!


:: boyfriend ::
once my closest guy friend yang sekarang pun dah tak contact unless kalau ada urgent matters saja. masa diploma ini.



(lagu tamat)

saya pass mic kepada OASians - aida, ummu, dd, linda, zida, eein, ayu, kak suri dan fahmi.
korang sila sambung ye.

1 comment:

nurul azida ahmad said...

ezzan cmne nk sambung..hukhuk