Followers

Tuesday, April 14, 2009

kuiz yang mencabar minda

saya masih di pejabat. tengah-tengah bosan, layanlah blog si muni. then, dd tertanya kenapa saya gelak bila baca blog muni. oleh sebab saya terbaca entri muni pasal kuiz-kuiz di facebook, jadi saya pun nak jadi copycat sikit. hahaha. serius, bila buat kuiz tu rasa nak gelak sorang-sorang sebab result dia membuatkanku ala-ala hilang pertimbangan sebab terketawa dan terkesima. haha.

saya pun dah tak ingat berapa kuiz dah saya ambil.
serius rajin gila. masa belajar tak mahu pula rajin buat kuiz. nak escape ada la. hukhuk!

antara kuiz yang pernah saya jawab

the first one i took was what is your real age?
result: 26 tahun...
(padahal umur sebenar baru 20 saja, cis..tipu! haha)


how many kids will you have?
result: 3
(yang ni kurang 1 dari diplan...cewah!)


when will you get married?
result : in 1 year and 9 months
(macamlah ada calon...huahua)


sifat anda dalam percintaan?
result: TAK PEDULI...
(yang ni bantai gelak...hahaha! geez, no wonder my previous relationships doesn't work!)


berapakah perbezaan umur antara anda dan bakal pasangan seumur hidup anda?
result : Pasangan anda 1-5 tahun tua dari anda
(hmm...of course la saya nak yang lebih tua tapi tak mahu tua sangat. ceh, demand tinggi!)


pasangan anda yang sesuai asal dari negeri mana?
result : sabah
(gulp! adakah dia....wahahah)


what swear word are you?
result : F**K
(hahaha. amik kau!!!)

dan...
sepertimana dalam blog cik muni, saya juga menjawab kuiz ini...

seberapa gedikkah anda?
result :
Gedik 50%
yay anda gedik sikit je! tapi anda tetap gedik. lebih baik anda kurangkan gedik tu sedikit demi sedikit so takde la anda jadi gedik amat.. kawan2 anda sukakan anda. anda sensitif ngan keadaan sekeliling tapi anda juga sgt caring!


nasib baik tak gedik gila. haha!
saya gedik bertempat okay.
gedik-gedik manja...kan hakim?
hahaha...

6 comments:

dd dudu said...

laaaa nape tak habaq pasal kuiz kentut tu? ;p

pu~

yeayyy buat kuiz gedix, die cakap dd x gewdix ;p hak hak hak jeles x jeles x ;p

mun-e said...

waaaaaaaaaa ='O

adakah aku sorang jek yg amek kuiz tu yg dpt result gedik gile??

aaaaa lari sambil nangis laju2 :'O

HuMaiRa BeAuTy CoLLeCTioN said...

hahaha...plg xbleh bla pasangan anda b'asal dr sabah...siap ade dlm kurungan "adakah dia???"hahahaha...mmg aku tgh gelak guling2 smbil die phatikn oleh megat n en hamdan...wakakaka

nurul azida ahmad said...

sabah pasangn ezzan?
huhu...
zda kedah..
hahhaha
aduyai cmen pkwe zda skrg?
nk di tinggalkn ke?
hahahahah
nk wat gak la kuiz gedik tu...
nk tgk betapa gediknyer aku...
hahahaha

Ezzan Yusop said...

dd : kalo nak buh yang kuiz kentut tu cam segan la pulak. cewah! hehe...


muni : ezzan rasa muni sorg la...sbb takde siapa lagi yg segedik gila muni..hohoho! gelak kejam...


ummu : siapa dia ek yg berasal dari sabah? hahahaha...ko kenal ke? ke nanti kt nak pi sabah baru aku kenal kt sana...cewahh!!


zida : sila la buat kuiz gedik itu. kita lawan sapa yang boleh lawan muni segedik gila itu...hahahaha!

mun-e said...

cis cis muni segedik gila ??

wawawaaaaaaa

nanges laju2 :'O