Followers

Monday, April 27, 2009

award season

oleh kerana keadaan server yang sangat menyakitkan hati kerana membuatkan saya seperti cacing kepanasan duk ke hulu ke hilir macam orang tiada kerja padahal ada saja cuma tak boleh nak buat sebab server down memanjang. hmm, panjang betul statement ini. haha!





1. First insert this badge or the pic above to inform u have been awarded.
OK.

2. Make sure you take the picture and said it is from.
thanks to Zahari.

3.You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
- suka gelak
- suka membaca
- suka kumpul kasut.
- suka photography
- suka pretend macam tak tahu tapi sebenarnya tahu je.
- tak suka kena paksa.
- tak suka nak bermekap.
- tak suka buat sesuatu yang tak disukai.
- tak suka lipas.
- tak suka tempat gelap.


4.You should choose 5 other bloggers and tell their name
- Ummu
- Didi
- Linda
- Muni
- Dila


3 comments:

mun-e said...

muni mane? muni yg comei2 tu ke??

auwwwwwwwww :">

Ezzan Yusop said...

muni : hehehe...comey ke? hakhak!

dd dudu said...

panggg munii~ ;p

terima kaseh kerana memberi saya award, saya ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada ibu bapa saya dan teman2 rapat kerana menyokong saya selama ni

terima kaseh juga pada cik ezan kerana memberi award ini
muahaha
pu~