Followers

Saturday, April 11, 2009

5 days and 4 nights

5 hari 4 malam...saya bercamping di pejabat
(balik rumah untuk mandi saja)

5 hari 4 malam...saya tidur beralaskan meja dan berdepan dengan komputer

5 hari 4 malam...katil dibilikku tidak berusik
(sebab tidur di pejabat)

5 hari 4 malam...saya tidak jumpa ibubapa saya walaupun kami tinggal serumah

5 hari 4 malam...komputer ini tidak dishutdown
(restart saja sebab selalu hang)

5 hari 4 malam...makan roti bakar hasil sponsoran 2L

5 hari 4 malam...saya tidak merasa masakan emak
(kalau mak masak la. haha)

5 hari 4 malam...saya kesejukan di tempat duduk.

5 hari 4 malam...saya asyik tengok muka yang sama saja
(officemates, sila jangan terasa. haha)

5 hari 4 malam...tidak bermain dengan lulu.
(lulu tidak kenal saya sudah bila saya pulang ke rumah. sebak hati)

5 hari 4 malam...saya diselubungi bukan misteri, tapi mood yang tidak stabil
(emosi jadi tak tentu arah dan stressed sesangat)



......


dan 5 hari 4 malam jugalah jumlah cuti yang hendak diapply...boleh bukan?
haha!

No comments: