Followers

Thursday, April 2, 2009

semua tentang manusia

saya busy sekarang ni...sebab itulah saya buat tag ni. haha!
(title entry memang tiada kena mengena!)

7 fakta tentang saya
  • selalu mempunyai masalah ketidakstabilan emosi sewaktu bekerja. kengkadang mood elok or kengkadang mood malas (tapi selalunya mood malas je yang menjelma. haha)
  • hatiku sudah dimiliki (think jihoo sunbae) *wink wink*...(serius, suka gila kat dia. sampai dream nak pergi Korea jumpa dia. haha. keep dreaming on!)
  • agak sensitif juga tapi selalu keep it to myself. apa-apa masalah suka pendam saja, tak semua share dengan orang.
  • seorang yang bising. office sunyi tanpa saya. ceh, perasan!
  • senang rasa kasihan.
  • peramah dengan certain people saja.
  • suka gelak

7 perkara yang menakutkan
  • darkness
  • lipas
  • losing loved ones
  • cerita hantu melayu or indon. seram siot!
  • accident (sama ada saya yang langgar ataupun dilanggar)
  • tekanan perasaan yang tak dapat dikawal sampai boleh jadi gila (minta dijauhkan!)
  • orang histeria...saya akan cabut lari dulu!

7 lagu buat masa sekarang
  • semua OST Boys Before Flower (walaupun tak faham sepatah haram pun apa dia nyanyi)

7 perkara yang selalu disebut
  • faham tak faham tak?
  • diam hakim! (haha. gurauan antara kami. cewah!)
  • apa masalah?!
  • seyyyhh (cth: baju baru seyyyhh)
  • lembab nak mampus (ketika memandu ni)
  • bengong!
  • hukhuk...

7 perkara yang amat bernilai
  • my heart
  • my life
  • my family
  • my friends
  • my car
  • my lappy
  • my house lah kan...

7 lucky people
  • fibo
  • dila
  • siapa-siapalah yang busy macam saya ni

No comments: