Followers

Friday, April 17, 2009

kau buat ku termenung seorangan....

PENGUMUMAN :

DATA DALAM TABLE PEOPLE TELAH TERPADAM.
DALAM MAKSUD LAIN...ILEK!
HARAP MAKLUM.



oleh itu, kerja tidak dapat diteruskan.
jadi mahu pulang.
saya tersenyum lebar.


tiba-tiba...mr akk call.
meminta kami menunggu mr. dba settlekan benda ni.
aku pun kembali terduduk setelah bersemangat mau pulang.
selepas diberi kebenaran oleh en L.
saya muram kembali.
merenung komputer kembali sambil diselubungi syahdu.
bukan di aidilfitri.
syahdu di pagi hari.


meh sini tengok matahari naik dari balkoni office





saya semalam.


saya hari ini.



hukhuk.
sedih.
sebab tak dapat mandi.


ehh...apa yang kamu tutup hidung itu?
saya masih lagi wangi ok.

4 comments:

dd dudu said...

huhu cian ezan xleh mandi
xpe2 makan laa roti bakar ngan luqman bebanyak ye

xpe badan bau roti

pu~

mun-e said...

eee ucuk tak mandiiiii

eeee


wahahaha :p

Anonymous said...

lor..ko x balik umah smlm rpenye??aish..

Ezzan Yusop said...

dd : xmkn roti wo smlm...luqman mkn sorg. haha!


muni : x bucuk ek....harum semerbak kasturi, indah..mewangi..cantek rupa parasnya puteri...(kan dah nyanyi..hahah)


linda : iya dong, aku x balik wlpn smlm aku siap war2 kan kat sume org aku nk balik lepas mgrib. haha! last2 aku yg x balik. hukhuk...