Followers

Friday, August 21, 2009

kerjaya kegemaranku

saya kerja esok. hah????!!!
faham tak faham tak?


esok saya kerja. hah???!!!
dah faham ke?
kenapa? tak percaya kah?

iye serius saya kerja esok.
tak tipu okay.
tak baik tipu bulan puasa ni.



tengok muka comel saya ni?
takkanlah saya nak tipu kot.


...

...









esok saya plan nak ambil gambar makanan kat bazaar-bazaar ramadhan.
maybe esok pergi bazaar kat Setiawangsa.
hah, amik kau! duduk kat cheras, pergi bazaar nun jauh kat keramat sana.

oh ye, lupa nak beritahu.
itulah kerja saya sebenarnya esok. hahah!
snap gambar makanan untuk ditepek di blog camerajunkie ku nanti.
muahahah!





4 comments:

mun-e said...

nak pegi jugaklah bazar kat situ ;p

AiMiEiA said...

ehh...ehh...
setiawangsa tu kt umah i la..
bestnya u turun setiawangsa..
malangnya i skrg kt kltn..
papepon g bazaar tu awal2 sket.. jem teruk nanti

Ezzan Yusop said...

muni : silalah pergi. ezan every puasa mesti akan sggah sana wlpn jauh dri umah. hukhuk! bukanlah singgah everyday, cuma tak sah lah kalo x singgah dlm sebuln pose tu. hukhuk!


aimieia : dekat ke? fave tu setiawangsa. used to live there when i was a child before berpindah ke cheras in 2001. hehe. ok, elaboration pjg tnpa motif. haha! kat kelantan ke? kalo x leh join camwhoring kat sana. hehehe!

ReD said...

nti kalau g bazar setiawangsa tu.. kalau jmpe mamat tu, ko kim slm kan utk aku eh??hikhik