Followers

Sunday, August 30, 2009

salah siapa sekarang ni?

bila solat terawih, mata macam ada gam.
ngantuk gila seh. nasib baik tak tersengguk-sengguk.
salah siapa sekarang ni? nak kata salah syaitan, dah kena ikat.
salah saya jugak ke?
salah kau pulak ke? (kau disini adalah makanan ye tuan tuan puan puan)



ps: entry tiada kaitan dengan mana-mana pihak. jadi jangan sesiapa nak terasa ok. harap maklum. (*_*)


eh eh sebelum tu...



SELAMAT HARI MERDEKA MALAYSIA.


nasib baik ni tengah bulan Ramadhan.
tidak ada yang memekak menjerit kat tv tu.
ok. mahu tidur. tak kuasa mak nak countdown ni.
countdown nak tidur boleh lah. haha!




6 comments:

:: Si Ummu :: said...

salah ko la shaidatul, bukan syaitan ;p...sma cm aku la, asal tarawih je, mest ngntuk...tp ble time witir tu, segar je mata...


setan setan, eh bukan salah setan ;p

Ezzan Yusop said...

ummu : salah aku pulak ke? hahah. aku ni kdg2 kalo imam baca surah panjang2, aku mesti khayal. smbil mata nak terpejam. hahhaha!

bukan salah setan, salah mereka dan keluarga mereka....

ReD said...

hahha... ade2 j la ko ni ezzan ;p
tp mmg pun.. ngntuks gler! senget btul otak aku ni.. smpai je surau, aku dh start menguap smpai la kluar surau,haaa.. baru la SEGAR mata ni...hihi

salah sape?? salah saya jugak ke?? hikhik...

Ezzan Yusop said...

linda : hahaha...btul btul. masa witir tu mmg mata aku seyes segar bugar...

nisa ~ shasha said...

hahaha.. ezzan, yg pnting bkn salah kita.. tu salah mata aaa kan.. dan2 nak pejam2 lak time tgh terawih :p

Ezzan Yusop said...

nisa : hahahaha! ha a, salah mata. sapakah pemilik mata tersebut ek? ;p hehehhe....