Followers

Sunday, August 23, 2009

diari ramadhan ezzan episod 2

ceh. tajuk dah habis macam diari ramadhan rafique lah tu. dah lah tiba-tiba episod 2, mana tah episod 1 tu. oh ye, yang episod 1 tak lulus lembaga penapisan filem. muahaha! untuk makluman semua, drama diari ramadhan ezzan ni tiada pelakon lain. hanya saya seorang saja. pelakon tambahan pun tiada. pengarah, pelakon, penulis skrip, penerbit semua saya. hah, gila kuasa amik kau! hahaha.

hari kedua ramadhan, baju raya saya sudah siap. tapi bukan semua lah yang dah siap. ada sepasang lagi kot yang belum siap. woh, baru awal puasa dah eksen dengan baju raya. teehee.

ezzan bermonolog sendirian : tudung tak beli lagi ni....




haha. tiada motif apa-apa pun post ni.
saja nak berangan.



(^_^)v



4 comments:

dd dudu said...

dd bermonolog sendirian : esok nak datang kul 7 ni.. nape aku x tidur2 lagi ni

Ezzan Yusop said...

dd : wah, pandai tu bermonolog...
ezan nak sambung...

"hmm, betul2 ke sok aku bleh dtg
kol 7 ataupun hangat2 tahi unta?"


hehehe.. :p

k0m4nd3r said...

K0M4nd3r x monolog, tp prolog:
bangun utk sahur, pas subuh standby dah siap mandi, konon kul 6.30 nk gerak g opis. Sambil layan kuliah subuh kat tv. sudahnye, Ya Allah! dah pukul 8! isk isk isk. sampai lah ke opis pukul 8.30.. hahaha

Ezzan Yusop said...

fahmi :

ezan pn smbung monolog itu...
"samelah kita...hikhik! betullah tu firasat smlm, hangat2 tahi unta je saya. muahaha!"