Followers

Thursday, May 20, 2010

nak chat ke?



entah kenapa saya sekarang ni malas gila babeng nak chat-mengechat ni. bukan cat-mengecat tau. hehe. dulu masa zaman belajar bukan main chatting sampai tengah malam dengan budak-budak kelas. sekarang ni, nak on ym pun malas gila. semalam baru je on ym through yahoo messenger. selama ni kat pejabat through yahoomail je. itupun sebab saing nak check inbox. lepas tu, tutup. kadang-kadang siap orang suruh on ym sebab nak bagi link lah, nak tanya sesuatu lah aih macam-macam. facebook chat? lagilah. dah lah lembap. tu yang saya offline je memanjang kat facebook padahal menatap facebook bagai nak rak. hehe. skype lagilah saya tak pernah guna walaupun dia teramatlah famous.

tiba-tiba teringat zaman tok nadok dulu masuk chat room mirc tu. pergh! konon dah habis dewasa dah lah tu. tapi sekarang saya rasa itu poyo. gila ketinggalan zaman. rasa macam budak-budak baru nak up. does anyone here still masuk chat room kampung or mamak kat mirc tu?

hmm...mungkinkah disebabkan faktor umur yang makin tua matang membuatkan saya tidak merasakan apa-apa special pun tentang justin bieber tu? ok. tiada kaitan. haha. dah jangan marah peminat justin bieber.



1 comment:

nurul azida ahmad said...

hahaha. xpasal kua justin bibir tu. lalala~ :)