Followers

Monday, May 17, 2010

it starts with...



wahai linda, terima kasihlah tak terhingga sebab afundi tag aku wah gitu hehe. aku jawablah gak ek tapi aku tak tag orang lain macam dalam rules tag yang ada kat blog kau tu. konon dah habis rules are meant to be broken gitu lah prinsip aku berkaitan dengan tag ni lah. cewah. lagipun aku rasa macam orang lain semua banyak kerja macam aku. hehehe. nah amik ni...



what is your name: Shaidatul Ezzan

a four letter word: Shit *wah terus mencarut*

a boy’s name: Shahir AF8 *nak jugak letak af8 tu. wee... ;) *

a girl’s name: Shaidatul. Shahir dan Shaidatul. get it? ;p *sukalah dia tu*

an occupation: System Analyst ;p

a colour: Shocking pink. chantek!

something ur wear: Shawls lah my dear.

a food: Sup Sayur, Sup Cendawan dan segala macam sup lah.

something found in the bathroom: Shampoo.

a place: Switzerland!

a reason to being late: Selalu bangun lambat ;p

something u shout: Sengal!!!

a movie title: S.W.A.T (watched it like millions of time)

something u drink: Soya bean

a musical group: Switchfoot. love 'em!

an animal: Singa menawan keluarga bahagia ;p

a street name: Sri Keembong as in Jln Sri Keembong. hehe. rumahku lah apa lagi.

a type of car: Suzuki Swift.





1 comment:

Anonymous said...

cis!! singa menawan keluarga bahagia eh? pandaaiiii :D